Archipelag Wyobraźni (2002)
Muzyka instrumentalna z lekkim jazzowym zakręceniem dla ludzi lubiących rytm i ciepłe klimaty. Bez żadnych "kosmicznych" brzmień. Trochę saksofonu, trąbki i fletu na tle ciepłych syntezatorowych brzmień. Dwanaście muzycznych opowieści.
In The Garden of The Rainy King (2005)
Koncept album. Duża dawka muzyki elektronicznej. Muzyczna opowieść w formie suity, która przenosi nas w tajemniczy, ale przyjazny świat, rządzony przez Deszczowego Króla. Oprowadza on nas po swoim Deszczowym Ogrodzie, w którym spędzimy jeden dzień. Pomysł albumu narodził się, gdy nagrywałem utwór tytułowy. Był to dzień deszczowy, jakich wiele u nas na Mazurach. Przez dłuższą chwilę patrzyłem w okno. Popijając kawę słuchałem deszczu. Potem powstały kolejne utwory.
Scarecrow - Passion of Survival (2006)
Kolejny koncept album z muzyką elektroniczną, zainspirowany spektaklem plenerowym teatru "miedzy innymi". Tytułowy Strach na Wróble dzielnie stawia czoła wszelkim żywiołom przyrody. Mamy Wiatr, Deszcz, Burzę, a na końcu na ratunek przychodzi Słońce i wszystko dobrze się kończy. Historia poczciwego Stracha to również metafora życia ludzkiego, narażonego na rozmaite przeciwności losu, z którymi każdy z nas musi się zmierzyć. W finale muzycznej opowieści pojawia się wspaniała wokaliza Elżbiety.
Tysiące Wigilii - Kolędy polskie (2008)
Święta zawsze przypominają nam dom rodzinny, dzieciństwo, choinkę, oczekiwanie na Mikołaja i kolędy śpiewane przy wigilijnym stole. Wspomnienia i świąteczna magia stały się inspiracją do nagrania tego albumu - czternaście najpiękniejszych polskich kolęd w syntezatorowo-symfonicznych klimatach z mnóstwem instrumentów perkusyjnych i klasycznym wokalem Elżbiety.
The Lords and The Paupers (2009)
Pomysł albumu narodził się podczas koncertów na olsztyńskim zamku. Patrząc na zamkowe mury, pomyślałem: jak brzmiała by muzyka grana na syntezatorach w tamtych czasach, gdy zamek tętnił życiem. To podsunęło mi pomysł nagrania koncept albumu zabarwionego lekko dworskimi, czasem barokowymi klimatami. Oczywiście do muzyki dworskiej podszedłem z dużym dystansem. Szukałem fabuły i pomyślałem, że jest coś, co łączy tamte czasy z dzisiejszymi. Świat zawsze dzielił się i dzielić będzie na biednych i bogatych, głupich i mądrych, głodnych i sytych, uczciwych i oszustów, Lordów i Nędzników. Historia się powtarza, a muzyka jest aluzją do tych obłąkanych czasów - dawnych i obecnych.
Bezsenność Anioła (2010)
Refleksje kobiety, która w bezsenną noc z Aniołem na rusztowaniu je kolację. Przed świtem obiecuje sobie, że gdy dzień zbudzi się do skoku, ona nie przegapi już niczego, bo...  życie jest jak szkło, po nim tylko ślady rąk... Dookoła światła wielkiego miasta, w którym giną świerszcze, a przy niej Anioł, którego nie odda już nikomu... Album instrumentalno-wokalny w progresywno-symfonicznych klimatach z wokalem Elżbiety.
Spirit - Escape From Civilization (2010)
Kolejny koncept album z muzyką instrumentalną. Cywilizacje... Ile z nich upadło, a ile przetrwa wieki. Po których pamięć nie popadnie w ruinę, a po których pozostaną tylko grobowce chwały i legiony kamiennych posągów. Wymieniają się pokolenia, pozostawiając po sobie mity i niespełnione przepowiednie. I tylko duchy, jak posłańcy cywilizacji, mają swoje rendez vous na granicy światów. Ucieczka z cywilizacji - każdemu jest to pisane...
V     wyspa PIĄTA
VII   wyspa SIÓDMA
I     Memory of Kings
VII  In The Garden of The Rainy King
III    Wind - Ruse and Coolness
VIII  Sun - Hope and Light
VI    Jezus malusieńki
XIII  Lulajże Jezuniu
II    In The Chumber of Crystal Mirrors
III   The Inquisitor
VI    Anioł (The Angel)
VII   Spadnie śnieg
(The Snow Will Fall)
VI    Myths and Prophecies
VII   Randez vous On The Edge of The Worlds

rock & electronic music from Poland
andrzej "andymian" mierzyński  &  elżbieta mierzyńska
muzyk (syntezatory), kompozytor                       solo melodyczne (wokale), teksty
albumy
e-mail: elamierzynska@o2.pl   amierzynski@o2.pl             

Ładna dla Nieba, wredna dla Piekła (2013)
Taka jest kobieta, gdy chce, bo czasem jest zupełnie inaczej. Elżbieta stanęła przy mikrofonie i swobodnie nagrała rytmiczne układy sylab, do których Andrzej dopisał muzykę. Nie zostawiła jednak kompozycji w spokoju i stanęła przy mikrofonie ponownie, by dodać słowa. Są one krótkie, często ograniczone do przytyku - jak: „Księżyc bredzi po swojemu” - lub wyznania: „Wiersze mają buty i chodzą za mną”.  Wokalnie raz upodabnia się do radosnego fletu (jej naturalne rejestry), innym razem do ciężkiego westchnienia. Czasem wibruje w stronę egzotycznej melodii, a czasem szepcze. Intrygujący dialog instrumentów z naturalnym głosem.
Atlantis - Journey To The Abyss Of Time (2013)
Atlantyda - to świat, który Andrzej zawsze chciał opisać muzycznie. Wydaje mu się być miejscem idealnym, rajem na ziemi dla każdego człowieka. Ten świat przestał istnieć, ale być może został w sferze marzeń, które warto mieć jak bilet lub drogowskaz do życiowej wędrówki. Często zapominamy o tym, co nas łączy, pędzimy i błądzimy w tańcu przeznaczenia. Dlatego muzyka przypomina o utraconym raju, a płytę zamyka głos z podróży do otchłani czasu... 65-minutowa suita, która odwołując się do wyobraźni słuchacza, przenosi go w odległe czasy starożytnego świata lub jeszcze dalej w głąb przeszłości.  
III   Na poduszce białego obłoku
X    Re
setuję myśli i strachy wyszydzam
II   Atlantis - The Pillars of Hercules
IV  Atlantis - The Perfect World
Rezerwacja na łyk powietrza (2016)
Przypadek sprawił, że pewnego dnia zjawiliśmy się na antenie Polskiego Radia Chicago WNVR 1030AM & WRDZ 1300AM. Ta przygoda rozpoczęła naszą współpracę z Polakami zamieszkałymi w USA. Od początku pomysł był taki: oni nadsyłają zdjęcia, my komponujemy muzykę i piszemy teksty. Z wzajemnych inspiracji powstał projekt „Bilet Olsztyn - Chicago”. Premiera koncertu z pokazem multimedialnym odbyła się w 2014 r. w sali Olsztyńskiego Planetarium. Autorami zdjęć, które zilustrowały tematycznie nasze kompozycje byli: Justyna Sykała-Zięba, Stanisław Kubicz, Jan Kryński, Łukasz Solbut.
III   Kiedy butów szukam rano, jest noc
IV   Miasto kładzie się do snu
Renesans - A.D. 2017 (2017)
Muzyka Andrzeja w klimacie renesansu z domieszką baroku, ale na współczesnym instrumentarium z solowymi wokalizami Elżbiety. Została napisana na zamówienie Olsztyńskiego Planetarium i Obserwatorium Astronomicznego w Olsztynie do filmu edukacyjno-artystycznego o historii kalendarza.
I    Chorał
III  Epizod